1 2 3 4 5 6 7 8

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

16.08.2012 - Wojciech Jaruzelski

#457.
Wojciech Witold Jaruzelski (ur. 6 lipca 1923 w Kurowie) – polski polityk i dowódca wojskowy, działacz komunistyczny, prezydent PRL i prezydent RP, generał armii Wojska Polskiego, szef Głównego Zarządu Politycznego WP, szef Sztabu Generalnego WP, minister obrony narodowej, przewodniczący Komitetu Obrony Kraju – Zwierzchnik Sił Zbrojnych, Naczelny Dowódca Sił Zbrojnych na wypadek wojny, współtwórca Patriotycznego Ruchu Odrodzenia Narodowego, członek Biura Politycznego KC PZPR I sekretarz KC PZPR, poseł na Sejm PRL III, IV, V, VI, VII, VIII i IX kadencji, prezes Rady Ministrów PRL, przewodniczący Rady Państwa PRL.

źródło: wikipedia



Wysłane: SASE, LOR, 2 zdjęcia 01.08.2012
Otrzymane: nasze 2 zdjęcia 10x15 z dedykacją 16.08.2012

4 komentarze:

  1. Gratuluję świetnych autografów . pozdrawiam i zapraszam www.autografyprzemka.blogspot.com
    dodałem Was do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio dostałam autograf Pana Generała.
    Gratuluję też podpisów Pana Różewicza, mam nadzieję, że także wkrótce dostanę odpowiedź.
    Pozdrawiam!
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapraszam Cie do mnie na NN i mały konkursik ;)
    Pozdrawiam Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak wspaniałego autografu !

    Zapraszam do mnie na bloga ! Nowa notka. Autografy od Ewy Farny i jej członków zespołu.
    Na wymianę lub sprzedaż autografy Łukasza Płoszajskiego
    http://Autografy-Kasjannny94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati