1 2 3 4 5 6 7 8

piątek, 20 września 2013

19.09.2013 - Evanna Lynch

#767.
Evanna Lynch (ur. 16 sierpnia 1991 w Termonfeckin) − irlandzka aktorka, znana z roli Luny Lovegood w ekranizacjach powieści J. K. Rowling o Harrym Potterze. Filmografia: Harry Potter and the Order of the Phoenix, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 1 & 2, Sinbad, G.B.F.

źródło: wikipedia




Wysłane: SASE, LOR, 3 zdjęcia via venue 04.09.2013
Otrzymane: nasze 3 zdjęcia 10x15 z dedykacją 19.09.2013

12 komentarzy:

  1. O rany, proszę podajcie adres na jaki wysłałyście zdjęcia!! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wysyłacie listy do Ameryki to wrzucacie Kupony na Wymianę (IRC)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej przyklejamy amerykańskie znaczki na kopertę zwrotną. Kuponów IRC używamy, gdy wysyłamy listy do Niemiec, Kanady lub Australii.

      Usuń
    2. Hej ,
      Skąd bierzecie znaczki ? Też myślałem o tym ,ale nie wiem gdzie kupić ;)

      Usuń
    3. z ebay lub od znajomych na fanmail.biz

      Usuń
  3. Moje gratulacje !
    Świetny sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Jestem niezwykle zakochany w Evannie i zależy mi na zdobywaniu Jej autografów - czy mogłabyś odsprzedać mi jeden? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati