1 2 3 4 5 6 7 8

poniedziałek, 16 stycznia 2012

16.01.2012 - James & Oliver Phelps

#157.
James Phelps (właśc. James Andrew Eric Phelps) i Oliver Phelps (właśc. Oliver Martyn John Phelps) (ur. 25 lutego 1986 w Sutton Coldfield, Anglia) – brytyjscy aktorzy, bracia bliźniacy. Od dzieciństwa interesowali się aktorstwem i grywali w sztukach szkolnych. Obaj zostali wybrani do grania bliźniaków Weasleyów – Freda i George'a w serii o Harrym Potterze. Grali we wszystkich ośmiu częściach serii.

źródło: wikipedia







1. Wysłane: SASE, LOR, 4 zdjęcia 26.10.2011
Otrzymane: nasze 4 zdjęcia 10x15 12.01.2012
2. Wysłane: SASE, LOR, 2 zdjęcia 29.04.2013
Otrzymane: nasze 2 zdjęcia 10x15 29.07.2013

2 komentarze:

  1. Hej :) znalazłam Waszego bloga dzięki fanmail, zdziwiłam się że trafiłam na osoby z Polski. A jeszcze większe zdziwienie gdy zobaczyłam autografy Michała Szpaka, byłam wtedy w Łodzi i widziałam jak Misiek je dla Was podpisywał, ale był po nie chyba tata lub brat prawda? Ja również kolekcjonuję autografy, już od 5 lat. I uwielbiam Michała. Mój blog: autografy-aviehotels.blog.onet.pl, co prawda dawno nie aktualizowany. Oraz e-mail: aviehotels@o2.pl . Napiszcie, może zyskamy jakiś kolekcjonerski kontakt i powymieniamy się doświadczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju zazdroszczę! Możesz powiedzieć ile zapłaciliście wysyłając taki list? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati