1 2 3 4 5 6 7 8

piątek, 17 sierpnia 2012

16.08.2012 - Roger Lloyd-Pack

#455.
Roger Lloyd-Pack (ur. 8 lutego 1944 w Londynie) - brytyjski aktor, znany przede wszystkim ze swoich występów telewizyjnych, w szczególności w serialach komediowych. Filmografia: Only Fools and Horses, Mr. Bean, The Living and the Dead, Made in Dagenham, Harry Potter and the Goblet of Fire, Survivors, Tinker Tailor Soldier Spy, The Borgias.

źródło: wikipedia






1. Wysłane: SASE, LOR, 4 zdjęcia 31.07.2012
Otrzymane: nasze 4 zdjęcia 10x15 (2 z dedykacją) 16.08.2012
2. Wysłane: SASE, LOR, 1 zdjęcie 30.07.2013
Otrzymane: nasze zdjęcie 10x15 z dedykacją 22.08.2013

3 komentarze:

  1. Gratulację Wspaniałego Autografu !
    Zapraszam na Mojego nowego bloga: http://Autografy-Kasjannny94.blogspot.com/
    A w pierwszej notce autografy zdobyte przez ze mnie osobiście.
    PS. Dodałam Cię na listę blogów u mnie. Czekam na to samo.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    zapraszam do mnie www.autografyprzemka.blogspot.com
    dodaję Was do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Również chciałabym mieć autograf Rogera, bo zbieram wszystko co związane z Harrym Potterem ;) Dodałam cię/was do ulubionych na moim blogu ;) Zapraszam -> autografy-qaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati