1 2 3 4 5 6 7 8

sobota, 14 lipca 2012

13.07.2012 - Emil Karewicz

#383.
Emil Karewicz (ur. 13 marca 1923 w Wilnie) – polski aktor teatralny, filmowy i radiowy. Wybrana filmografia: Kanał, Baza ludzi umarłych, Krzyżacy, Stawka większa niż życie, Jak rozpętałem drugą wojnę światową, Przyłbice i kaptury, W kogo ja się wrodziłem, Czarne chmury, Lalka, Polskie drogi, Szaleństwo Majki Skowron, Alternatywy 4, Sztos, M jak miłość, Cień, Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć.

źródło: wikipedia





Wysłane: SASE, LOR, 4 zdjęcia 20.06.2012
Otrzymane: nasze 4 zdjęcia 10x15 13.07.2012

3 komentarze:

  1. Gratuluję, to wspaniały autograf ;) lubię tego pana ;D zapraszam do mnie na NN :) pozdrawiam Adam aha i jeszcze wyślę wam @ z jedną prośba oki
    http://autografyadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam na nn :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie - na jaki adres wysyłałyście zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati