1 2 3 4 5 6 7 8

piątek, 18 maja 2012

15.05.2012 - Kelly Clarkson

#308.
Kelly Brianne Clarkson (ur. 24 kwietnia 1982 w Fort Worth, Teksas, USA) – amerykańska piosenkarka pop-rockowa, autorka tekstów piosenek oraz aktorka. Karierę muzyczną rozpoczęła od zwycięstwa w amerykańskiej edycji Idola w 2002 roku. W 2003 zajęła 2. miejsce w Światowym Idolu (World Idol). Od początku jest związana z wytwórnią RCA Records. Kelly wygrała dwie statuetki Grammy w 2006 roku. Dyskografia: Thankful, Breakaway, My December, All I Ever Wanted, Stronger.

źródło: wikipedia


Wysłane: SASE, LOR 27.03.2012
Otrzymane: 2 zdjęcia 13x18 (takie same) 15.05.2012

3 komentarze:

  1. Kiedyś byłam jej wielką fanką i nadal lubię jej słuchać. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)


    pisałam do niej w styczniu, ale wysłałam tylko list... mam nadzieje, że jednak dostanę odpowiedź :).


    przejrzałam wasze autografy i zainteresowała mnie odpowiedź od Corbina; możecie podać adres na jaki pisałyście? :)

    {Dedicated-To-Me.Blog.Onet.Pl}

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografu:) Zapraszam na mojego bloga autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati