1 2 3 4 5 6 7 8

wtorek, 18 października 2011

17.10.2011 - André Myhrer, Marek Kondrat

#87.
André Myhrer (ur. 11 stycznia 1983 w Bergsjö) – szwedzki narciarz alpejski, brązowy medalista olimpijski w slalomie. Specjalizuje się w slalomie specjalnym. W tej konkurencji odnosił dotychczas największe sukcesy. W igrzyskach olimpijskich w 2006 zajął 4. miejsce, a rok wcześniej w Bormio, podczas mistrzostw świata uplasował się na 5. miejscu. Dwukrotny zwycięzca zawodów o Puchar Świata, sześciokrotnie stawał na podium.

źródło: wikipedia



Wysłane: SASE, LOR 16.08.2011
Otrzymane: 2 zdjęcia 10x15 z dedykacją 17.10.2011

#88.
Marek Kondrat (ur. 18 października 1950 w Krakowie) – polski aktor filmowy, telewizyjny i teatralny, reżyser, prywatny przedsiębiorca. Po raz pierwszy przed kamerą stanął jako dziecko: zagrał głównego bohatera Wawrzka w filmie historycznym Historia żółtej ciżemki (1961). Inne ważne filmy: Zaklęte rewiry, Smuga cienia, C.K. Dezerterzy, Psy, Ekstradycja, Pułkownik Kwiatkowski, Prawo ojca, Pieniądze to nie wszystko, Dzień świra, Wszyscy jesteśmy Chrystusami.

źródło: wikipedia







Wysłane: SASE, LOR, 3 zdjęcia 15.09.2011
Otrzymane: 3 zdjęcia 10x15 podpisane z tyłu z dedykacją 17.10.2011

2 komentarze:

  1. Swietne sukcesy :) Moje gratulacje! Bardzo lubie Marka Kondrata! U mnie tez nn - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Świetna kolekcja autografów. Dodałam wasz blog do obserwowanych. Mam nadzieję, że też mnie dodacie ;).
    atagerka(www.autografy-atagerki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze, są one dla nas bardzo cenne.

Serdecznie pozdrawiamy
Mati & Pati